fbpx

חומצה היאלורונית, מה זה?

חולמת על שפתיים גדולות יותר, או על מראה של לחיים גדולות? איך את מתמודדת עם בעיית הקמטים? קבלי פתרון!  הכנו עבורך את המדריך המלא להזרקת חומצה היאלורונית מקליניקת ד"ר דניאל.

חומצה היאלורונית, למדי קצת יותר עליה: 

חומצה היאלורונית היא חומר שנמצא בגוף שלנו באופן טבעי. החומר דמוי ג’ל סמיך הנוטה לחבור למולקולות דומות לה וליצור מבנה אנטומי המסוגל לספוח אליו כמויות של מים. ההיאולורונן הינו מרכיב חשוב בעור ונמצא באופן טבעי. הוא מעורב בתיקון הרקמה ובריכוז הבריא של מולקולות המים בתוכו. עם הגיל הוא פוחת בגודלו וזו הסיבה לאובדן האלסטיות והרעננות של העור. החומצה ההיאלורונית שלא כמו הבוטוקס איננה פועלת על השרירים ואיננה מפחיתה את פעולת השרירים.

ככל שאנו מתבגרים, אובדן נפח השומן התת עורי יכול להדגיש קמטוטים וקמטים, להוביל לצניחה וליצור מראה שקוע או חלול בפנים. למרבה המזל, הזרקת חומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים היא דרך יעילה להחזיר את המראה הטבעי והבריא, בחזרה. בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית חומרי המילוי ממלאים קמטים וקמטוטים ומסייעים לשפר את קווי המתאר, להצעיר, ולהחזיר נפח שאבדו בפנים.

טיפול הזרקת חומצה היאלורונית הוא הדרך הקלה והמהירה לקבלת מראה צעיר יותר מבלי להיכנס תחת סכין הניתוחים. לקבלת התוצאה הטבעית ביותר ללא חשש, אנחנו ממליצים לך לבחור בד"ר דניאל. רופא מוסמך לטיפולים קוסמטיים. רוצה להרגיש בטוחה בעצמך ? צרי איתנו קשר עוד היום.

הזרקת חומצה היאלורונית, בקלות וביעילות:

אנחנו מבינים כי יכולים להיות לך חששות ולבטים לעשיית הטיפול הקוסמטי ולכן אנחנו מרכזים עבורך את הטיפול הטוב ביותר שתוכלי למצוא. הזרקת חומצה היאלורונית עשויה להיות כאובה ובעלת תופעות לוואי. אנחנו נעשה את המיטב עבורך, שאת, תוכלי להרגיש בידיים נכונות. כדי שתוכלי לבחור את הטיפול שמתאים לך ולהבין את הטיפול טוב יותר, תוכלי לקרוא עוד כאן.

באיזה גיל אפשר להתחיל את הטיפול בחומצה היאלורונית?

ניתן להתחיל את הטיפול כבר בגילאים צעירים 25-35 כבר לפנים שהקמטים בולטים לעין. בשלב זה, בו השומן התת-עורי מתחיל להצטבר, ניתן למנוע את הופעת השקעים והקמטים בגיל מאוחר יותר. הטיפול יעיל במיוחד למניעת קמטי הבעה הנוצרים בחלק העליון של הפנים, כתוצאה מתנועת שרירי הפנים. גם בגילאים מבוגרים יותר, ניתן להתחיל את הטיפול ולהראות רעננה וצעירה.

לכן זה תלוי במצב של המטופלת או המטופל. כמו כן, ניתן להגיע לבדיקת ייעוץ הנקבעת באופן אישי עם המטופל בקליניקה של ד"ר דניאל. צרי איתנו קשר בטופס בתחתית הדף.

מרגישה שאת צריכה לדעת עוד?

צרי איתנו קשר עוד היום ונציגנו יחזור אלייך תוך 24 שעות במספר הטלפון 03-5501555.

גיליתם בעיה במאמר? דווחו לנו

דילוג לתוכן