fbpx

אצות-ים אדומות

מאז ימי קדם, האוקיינוסים מציעים אלמנטים עשירים וטבעיים לאנושות כולה. בעידן החדש, אצות הים האדומות גדלות גם בברכות גידול בנות קיימא בתנאי צמחיה טבעית ומקורית.

החומר האורגני העוצמתי באצה האדומה, טמון בסינרגיה בין תרכובות הארומותרפיה לבין האצות עצמן. סינרגיה המאפשרת חדירה עמוקה של ויטמינים, מינרלים ורכיבים טבעיים, לטיפול בבעיות העור והגוף.

ד"ר דניאל- מכון אסתטיקה רפואית. בחר לשווק את הפיתוח הקוסמטי של העתיד , הטמון באצות האדומות המציעות מגוון רחב של פעילות ביולוגית מוכחת, כצעד מרכזי בנוגדי ההזדקנות הודות להימצאותו של מרכיב אנטי- אייג'ינג רב עוצמתי שיכול לסייע בחידוש העור ובו זמנית לספק לו הגנה מתוקף היותו עם אפקט אנטי דלקתי.

מוצר הגלם במוצרים שלנו הינו ייחודי. זהו מיצוי המופק בשיטה מיוחדת המשמרת את כל החומרים הביו אקטיביים הקיימים באצות המקוריות. חומר הגלם- GRACIARA HIDROGEL הינו חומר סינרגטי המכיל טרפנים (תרכובות ארומטיות המשמשות כהגנה טבעית מקרני השמש ועוזרות לספיגה טובה יותר אל תוך תאי העור ) פוליסכרידים (בעלי השפעה על מערכת החיסון בהיותם אנטי מיקרוביאלים. באצות הים ניתן למצוא גם ויטמין A הידוע כמסייע לעור להבריא את עצמו ולהצמיח שכבת עור רעננה וחדשה, חלקה מכתמים וקמטים. בנוסף, הימצאותו של ויטמין E הידוע כנוגד חמצון רב עוצמה המגן על קרומיי התאים מפני רדיקלים חופשיים.

אצות הים האדומות מכילות רכיב טבעי – אסטקסנטין ( ASTAXANTHIN ) הנחשב לנוגד החמצון העוצמתי והפעיל ביותר בטבע. עוצמתו פי 500 מויטמין C ויש ביכולתו לפרק רדיקלים חופשיים ולהשפיע על ייצור הקולגן. יכולות אלו מסייעות במניעת הזדקנות העור ובהשגת תוצאה נפלאה של עור חלק וזוהר.

תהליך הגידול והייצור הקפדני עומד בסטנדרטים הבינלאומיים ותחת תקנות אבטחת איכות GMP ISO

 

יתרונות האצה האדומה:

מסייע בהפחתת כתמיי גיל ובשיפור מראה העור

-עוזר בהבהרת ולחות העור

-מעורר ייצור קולגן

-נספג בגוף בצורה מושלמת

-משפר את חיוניות העור

-עוזר בהחלקת קמטים ובהידוק העור

-מקטין התייבשות והזדקנות העור בחשיפה לשמש

-עוזר בהסרת רעלים מתאי העור

-משפר את עבודת בלוטות החלב

-עוזר בהקלה על גירוי

-מסייע בחידוש העור

-מסייע בשיפור האלסטיות ובמתיחות של העור

גיליתם בעיה במאמר? דווחו לנו

דילוג לתוכן