fbpx

הזרקת בוטוקס, למי זה מתאים?

הזרקת בוטוקס, למי זה מתאים?

המדריך המלא למחיקת סימני ההזדקנות באמצעות הזרקת בוטוקס, בהמשך הקריאה.

בכל פעם שאת מכווצת את הפנים בכעס, מחייכת חיוך רחב או צוחקת, נוצר כיווץ של שרירי הפנים.

לאורך הזמן ההתכווצויות גורמות לקמטים עמוקים בעור ובמיוחד באזורי העיניים, הפה, בין הגבות והמצח.
אם היינו אומרים לך שיש דרך לעצור ולמנוע את הקמטים הבאים, ולהשאיר אותך עם מראה בריא וצעיר, בוודאי שהיית מתרשמת:
טיפול בבוטוקס, זאת הדרך הבאה שנציג עבורך.

בוטולינום טוקסין הוא רעלן, חלבון שמיוצר על ידי חיידק, החוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי באזור מסוים בקוטר של 2-1 ס"מ מסביב לאזור ההזרקה. החלבון יודע להרפות את השריר במקום שבו הוא מוזרק כך שהוא מתאים לכל אותם המקומות שבהם פעולות השרירים גורמת לקמטים. השריר שאינו מקבל את הגירוי, מפסיק לזוז ולהתכווץ. לאחר תקופה של 6-4 חודשים מתפוגגת השפעת הבוטולינום טוקסין והשריר חוזר לעבוד כמקודם לכן ניתן לחדש את הטיפול כל כמה חודשים.

הבוטוקס שייך למשפחת הטיפולים האסתטיים, ללא ניתוחים. בשונה מטיפול בקמטים באמצעות הזרקת חומרי מילוי המחזירים נפח לפנים, או בטיפול במכשירים מתקדמים המטפלים במרקם ובהידוק של העור, השפעתו של הבוטוקס היא על השריר בלבד, ואין לו שום מרכיב של מתן נפח. הבחירה הסופית בטיפול האידאלי עבורך תתבצע אחרי התאמה אישית לצרכיך, על ידי ד"ר דניאל.

איך את רוצה להראות?

תהיי בטוחה שד"ר דניאל יסלול לך את הדרך להגיע למראה הצעיר, בריא ורענן. הטיפולים שנעשים בהזרקת בוטוקס בין היתר הם גם טיפולי הגדלת שפתיים. 
הזרקת הבוטוקס נעשית במקומות בהם פעולת השריר גורמת לקמטים. קמטי ההבעה הם הקמטים שבמצח, קמטי הזעף הם הקמטים שבין הגבות וקמטי המניפה זאת אומרת הקמטים שבצידי העיניים. רוצה להיות בטוחה היכן לעשות את הטיפול? צרי קשר איתנו בתיבה המופיעה למטה או במספר הטלפון:
03-5501555 .

למרות שהזרקת בוטוקס אינה הליך כירורגי, חשוב מאד לבחור רופא מוסמך ומומחה בתחום הזרקות בוטוקס, כדי להבטיח תוצאה טבעית ומוצלחת שאינה משאירה אותך עם מראה "קפוא" או מופתע תמידי. ד"ר דניאל הוא רופא מוסמך לעשיית טיפולים אסתטיים, המכיר היטב ומקרוב את מגוון הניתוחים והטיפולים האסתטיים ובכללם הזרקת בוטוקס. ד"ר דניאל מכיר ומטפל במאות נשים וגברים כך שגם את, בידיים בטוחות. על מנת לשמור על עורך לאחר הטיפול, תוכלי להתנסות בשימוש במוצרים שלנו.

הקמטים בפנים מרגישים עמוקים וברורים יותר? זה הזמן לחשוב על הזרקת בוטוקוס. בואי תכירי את המרפאה של ד"ר דניאל יותר טוב, עם הצוות המיומן שלו. כאן תוכלי למצוא את המידע הרלוונטי עבורך.

ומה עם תופעות לוואי?

תופעות הלוואי של הזרקת בוטוקוס עלולות לכלול נפיחות מקומית עדינה, כאב ראש, שיתוק שרירי ואי סימטריה למשך כמה שבועות. בעזרת הכוונה וייעוץ של ד"ר דניאל אנחנו מבטיחים לכם ראש שקט מדאגות וטיפול לאורך הדרך.
רוצה לשמוע עוד פרטים? מלאי הטופס ונציגנו יחזור אלייך תוך 24 שעות.

גיליתם בעיה במאמר? דווחו לנו

דילוג לתוכן